Kursy medytacji w Gdańsku


medytacja

Medytacja w moim życiu zmieniła bardzo wiele. Pomogła mi przedostać się przez największe życiowe wyzwania. Wiem, że umysł i ciało muszą być ze sobą w zgodzie, aby funkcjonować poprawnie. 

Właśnie dlatego przygotowałam dla Ciebie kurs medytacji, który pomoże Ci poznać i oswoić się z tą techniką. Dzięki mojemu kursowi odkryjesz różne style medytacji i wspólnie dobierzemy najlepszy dla Ciebie. Przekonasz się jak w prosty sposób możesz się odprężyć i wyciszyć dzięki odpowiedniej technice. Poprawisz swoją koncentrację i wreszcie nauczysz się wypoczywać. 

Kurs medytacji pomaga poznać siebie i zrozumieć wewnętrzne splątanie, które być może towarzyszy Ci na co dzień. W połączeniu z jogą przyniesie Twojemu ciału i duchowi mnóstwo korzyści, które poprawią komfort Twojego życia. Brzmi świetnie, prawda? A to nie wszystko!

 
MG 7198 e1629274530574 768x1165

co da ci medytacja?

1
Regulacja stresu

Badania przeprowadzone na indyjskim Uniwersytecie Maharishiego wykazały, że u osób, które medytowały codziennie przez cztery miesiące, poziom kortyzolu (hormonu stresu) spadł średnio o 20 %, podczas gdy u osób niemedytujących podniósł się. 

1
GŁĘBSZY SEN

Medytacja reguluje skurczowe ciśnienie krwi, redukuje stres, a przez to znacząco poprawia jakość snu.

1
REGENERACJA​

 Medytacja uczy świadomego odprężania ciała oraz świadomej obserwacji siebie, dzięki czemu szybko zauważmy, że się napinamy i zyskujemy szansę na świadomą reakcję rozluźnienia i uwolnienia się od napięcia. 

1
POPRAWA KONCENTRACJI​

​Medytacja jest jednym z najskuteczniejszych sposobów usprawnienia aktywności mózgu, w tym znaczącej poprawy koncentracji.

1
SPOWOLNIENIE PROCESÓW STARZENIA​

Podczas badania przeprowadzonego przez naukowców z Uniwersytetu Kalifornijskiego zaobserwowano utratę substancji szarej wraz z wiekiem zarówno w grupie osób medytujących jak i tych nie medytujących. Jednak znaczenie mniejsza utrata substancji szarej nastąpiła u osób medytujących. Różnica jest znacząca- mózgi osób medytujących są średnio 7,5 roku młodsze. ⁣

1
ROZWÓJ INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ​

Współczucie jest jednym z ważniejszych elementów tradycyjnego, medytacyjnego treningu w buddyzmie i pod różnymi postaciami oraz częściowo lub w całości adaptowane jest we współczesnych, świeckich systemach medytacji i opartym na uważności rozwoju osobistym . Terapeuci widzą w nim potężne narzędzie do osiągania dobrostanu i poprawiania inteligencji emocjonalnej w tym empatii.

1
LEPSZE ZDROWIE​

 Badania wykazują, że regularna praktyka medytacji może stanowić czynnik profilaktyki i wspomagania leczenia chorób układu krążenia, np. nadciśnienia tętniczego krwi. 

1
REDUKCJA LĘKU I NAPADÓW PANIKI​

Badania dowodzą, że medytacja uważności hamuje zaburzenia lękowe, depresje, zaburzenia osobowości borderline, zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne, zaburzenia odżywiania, zespół stresu pourazowego, psychozę i wiele innych.

1
POPRAWA RELACJI Z SOBĄ I OTOCZENIEM ​

Medytując dostarczasz sobie nowych informacji o sobie i o rzeczywistości, w której żyjesz. Skupienie, uważność, które wypracowujemy podczas praktyki medytacji wpłynie na Twoje postrzeganie siebie i relacji, w których się znajdujesz.

Te i wiele więcej korzyści sprawiają, że warto skorzystać z prywatnych kursów medytacji, które organizuję. Zapoznaj się z moją ofertą, a na pewno znajdziesz to, czego potrzebujesz. A może poszukamy razem i dostosujemy praktykę idealną to Twoich potrzeb? Zapraszam.

Nadchodzące wydarzenia