Kim jestem?


Magda Rocławska

Jestem entuzjastką znajdującą iskierki szczęścia w małych rzeczach. Od dziecka eksploruję ruch w różnych jego formach- najpierw przez wiele lat w tańcu, następnie dużo krócej w Fitnessie i pilatesie, by bez reszty rozkochać się w jodze.

Prowadzę praktyki jogi metodą Iyengara. Jestem certyfikowaną trenerką mindfulness i neuromedytacji, dyplomowaną instruktorką pilates z siedmioletnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć rekreacji ruchowej.

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku i dwuletniej Szkoły nauczycielskiej Open Mind Yoga School, studentka psychologii Uniwersytetu Humanistyczno- Społecznego SWPS

Prowadzę zajęcia indywidualne i grupowe, warsztaty świadomej pracy z ciałem i obozy jogi.

Fascynuje mnie nie tylko ludzkie ciało, ale również mózg i połączenie pomiędzy ciałem a umysłem. Po powrocie z emigracji w Włoch wyleczyłam medytacjami swoje stany depresyjne i zapragnęłam studiować wpływ ruchu i medytacji na nasze umysły. Tak odnalazłam nową siebie. Czuję ogromną wdzięczność za możliwość podążania tą piękną ścieżką.

 
Magda Rocławska nauczycielka jogi 768x1074
Magda Rocławska Taniec Intuicyjny

Taniec Intuicyjny

Uwolnij swoje ciało. Prowadzę zajęcia Tańca Intuicyjnego.

Taniec jest Twoim czasem kreacji. Odnajdywania Przestrzeni do realizacji siebie. Przestrzeni do bycia sobą. Przestrzeń do bycia autentycznym.

Podczas zajęć uczymy się wsłuchiwać w potrzeby swojego ciała. Otwieramy się na to, co ma nam do powiedzenia. Uczymy się reagować na impulsy ciała w swobodnym, przyjemnym ruchu, bazując na zadaniach improwizacyjnych.
 
Muzyka podpowiada rytm i zaprosza do pulsacji, szukania miękkości i swobody w ruchu. Zapraszam Was do przestrzeni odkrywania, czucia, lekkości. Nie ma tutaj ram i ograniczeń. Pozwalasz ciału się prowadzić, a ono odpowiada Ci coraz większą otwartością.
 
Otwierasz się na ruch, na przepływ energii, otwierasz się na czucie, otwierasz się na wyrażanie i kreację. Otwierasz się na doświadczanie. Zyskujesz grację, lekkość, swobodny przepływ oddechu i spokój umysłu.
 
Poprzez ruch i muzykę przywracasz harmonię w ciele i duszy. Wspierasz swój wewnętrzny rozwój doświadczania samego siebie.
 

Joga i pilates

„Skutkiem praktyki asan zaczynacie rozumieć mowę własnego ciała. Ciało rozwija swoją własną wrażliwość i rozumie, czy pokarm który spożywacie, jest „dobry” czy nie. Wasz wewnętrzny zegar precyzyjnie reguluje wasz rozkład dnia, a ciało daje wam znać, jeżeli ćwiczycie zbyt wiele, śpicie zbyt długo i tak dalej.” – Pandit Ramjani Tigunait
 
Joga uczy nie tylko utrzymywać prawidłową podstawę kręgosłupa, która oczywiście jest bardzo ważna, ale przede wszystkim uwrażliwia nasze ciała. Uczy szacunku do potrzeby snu, uczy odczuwania, czy to co jemy jest dla nas wpierające i dodające energii czy degradujące. Uczy odpuszczania i chodzenia spać, kiedy czujemy się zmęczeni. Uczy podejmowania aktywności, kiedy nasze ciało potrzebuje przestrzeni.
 
Rozwija wrażliwość ciała, a w ciele znajduje się wszystko, co odczuwamy. Im bardziej jesteśmy w ciele, tym bardziej odczuwamy. Im mniej w nas napięcia, tym więcej przestrzeni i mobilności.
 
Im więcej zrównoważonej praktyki, tym więcej czucia. Dosłownie. I zdamy sobie sprawę z tego, jak głęboko i jak wiele możemy czuć dopiero, kiedy zaczniemy czuć.
 
 
 
 
E41E862B 4570 480A 950A B17611C8D992
182390E6 04BE 47C7 B2E5 E2EBE9D5D974

Medytacja i neuromedytacja

Z chwilą, kiedy twoje ciało staje się odprężone, automatycznie odczuwasz w swoim sercu spokój. ⁣ Staje się ono ciche, odprężone, bije harmonijnie. ⁣Spokój rodzi się w sercu.
Zwiększenie odczuwania spokoju jest jednym z najszybciej pojawiających się efektów medytacji. ⁣
Szereg badań naukowych z ostatnich lat informuje o fantastycznych zmianach zachodzących w mózgu osoby medytującej. ⁣
Mówi się między innymi o jego wzrastaniu czy odmładzaniu; identyfikowane są kolejne obszary mózgu, które rzekomo funkcjonują lepiej, jeśli medytujesz. Mówiąc krótko: medytacja zmienia mózg!⁣
Co nas jednak najbardziej interesuje- to odczuwalna zmiana jakości życia. Spokój, który coraz łatwiej nas wypełnia.⁣
Medytacja może być traktowana jako poważne narzędzie do rozładowywania codziennego napięcia psychicznego oraz rozluźniania ciała. ⁣

O tym jak medytować, jakie praktyki medytacyjne w jakich sytuacjach życiowych wybierać opowiadam podczas swoich kursów medytacji oraz konsultacji indywidualnych. ⁣

W swojej pracy łączę filozofię wschodu z nowoczesną wiedzą z neuromedytacji, wspierając się obrazem Biofeedbackem.